Wrocławski hotel Wieniawa będzie funkcjonował pod szyldem marki Four Points by Sheraton, należącej do sieci Marriott International. Obiekt przejdzie gruntowną modernizację.

Przedstawiciele Polskiego Holdingu Hotelowego i AMW Hotele oraz Marriott International podpisali list intencyjny na wprowadzenie marki Four Points by Sheraton do dwóch hoteli należących do Grupy Kapitałowej PHH: Wieniawa we Wrocławiu i Ikar w Poznaniu. Wkrótce po podpisaniu umów obiekty zostaną ocenione pod kątem dostosowania ich do wymagań marki.

– Jest to kolejny krok zgodny ze strategią i harmonogramem rozwoju Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego. Dokonaliśmy wnikliwej analizy rynku i uznaliśmy, że filozofia marki Four Points by Sheraton, doskonale pasuje zarówno do hotelu Ikar w Poznaniu, jak i Wieniawa we Wrocławiu. Jestem przekonany, że po gruntownej modernizacji obu obiektów globalna sieć Marriott International wzmocni ich pozycję na lokalnych rynkach – podkreśla Gheorghe Marian Cristescu, prezes spółki Polskiego Holdingu Hotelowego i AMW Hotele.

Marka Four Points by Sheraton obecnie posiada ponad 250 hoteli na całym świecie.